Üzleti feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Hatályos 2022. august 16 napjától

 

PARFENS s. r. o.

székhely: Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová

nyilvántartási szám: 29284/N

cégjegyzékszám: 45469580

nyilvántartó hatóság: Nitrai Kerületi hivatal cégjegyzéke

adószám: 2023017348

telefon: +36304842983

email: [email protected]

továbbiakban: eladó

Tárhelyszolgáltató neve: IT & WP HOST s.r.o.

Tárhelyszolgáltató székhelye és email címe:

IČO: 06001637
DIČ: CZ06001637

Lesní 1131/19
31200, Plzeň
Česká republika

 

  1. Regisztráció

A webáruház főoldalán a Bejelentkezés (Személyes fiók) menüpont alatt vagy a megrendelés során kerülhet sor a regisztrációra email cím megadásával.

A regisztráció az Általános Szerződési Feltételek és az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadása után véglegesíthető. Az email cím megadását követően a webáruház emailben elküldi a bejelentkezéshez szükséges jelszót a vevőnek. A rendszer által automatikusan generált jelszót célszerű az első bejelentkezéskor megváltoztatni a Fiókadatok menüpontban. Szintén a fiókadatok menüpontban van lehetősége a vevőnek a személyes adatai (név, szállítási cím, számlázási cím) megadására.

A vevő az adatait a regisztrációt követően bármikor megváltoztathatja, azonban egy megrendelés véglegesítése után az adott megrendelés adatai már nem módosíthatók.

A vevőnek lehetősége van regisztráció nélkül vásárolni, azonban ez esetben a webáruház számos kényelmi funkcióját nem fogja tudni használni, így például regisztráció esetén nyomon tudja követni megrendeléseit, bevásárlólistát állíthat össze, és következő megrendelése esetén már nem kell megadnia adatait.

Regisztráció törlése

A vevő a regisztrációjának törlését bármikor kérheti az [email protected] e-mail címre küldött levélben. Az e-mail megérkezését követően az eladó köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztrációjának törléséről. A vevői adatok a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek az adatbázisból.

A regisztráció törlése nem érinti a már leadott megrendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. A regisztráció törlését követően az adatok visszaállítására nincs lehetőség, azonban új regisztráció bármikor lehetséges.

  1. Megrendelés

A terméket a vevő a Kosárba teszem gomb megnyomásával helyezheti a kosárba.
A kosár tartalmát megtekintheti vagy eltávolíthat egy terméket a felső menüsorban található Kosár gombra kattintva. Ekkor megjelenik a kosár tartalma, itt a Termék eltávolítása (x) gomb megnyomásával eltávolíthatja a kiválasztott terméket. A kosár automatikusan frissül.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, a vevőnek ezt az összeget kell a termékért megfizetni (mely ÁFÁ-t nem tartalmaz az Üzemeltetőre vonatkozó adózási szabályok alapján). A termékek vételára a szállítási költséget és az utánvételes fizetés költségét nem tartalmazza.

A termékek tulajdonságai a termék adatlapján találhatók. Amennyiben a termékekkel kapcsolatban további kérdése lenne, az eladó telefonon, online chat-ben vagy emailben rendelkezésére áll. Amennyiben az eladó körültekintése ellenére téves ár kerül feltüntetésre a webáruházban, például feltűnően értékaránytalan ár, vagy nyilvánvalóan téves, a termék közismert árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő pl. 0 Ft-os ár, akkor az eladó a tévedés alapján jogosult a megrendelést törölni vagy a termék helyes áron történő értékesítését és szállítását felajánlani.

A vevő a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomásával befejezheti megrendelését. Amennyiben már bejelentkezett fiókjába megtekintheti az adatait, szükség esetén módosíthatja őket, változtathat a szállítási módon, címen és a fizetési módján is. Az esetleges adatbeviteli hibákat a vevő ebben a lépésben a helyes adatok megadásával kijavíthatja.
Ha még nem jelentkezett be, vagy nincs személyes fiókja ekkor bejelentkezhet vagy választhatja a regisztráció nélküli vásárlást is, ez esetben meg kell adnia adatait.
Amennyiben minden adat helyes, a vevő a Tovább gombbal megtekintheti megrendelését, módosíthat rajta és elfogadhatja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.
Megrendelése leadásához az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása feltétlenül szükséges, ezután a „Megrendelés elküldése gomb megnyomásával leadhatja megrendelését, mely fizetési kötelezettséget keletkeztet a vevő számára.
Ezt követően a vevő áttekintheti megrendelése részleteit, melyet az eladó a visszaigazoló e-mailben is elküld a megadott e-mail címre.
A felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés eladó részére való elküldéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására az éppen aktuális rendelési fázis megfelelő gombját (pl. törlés) használva.
A vevő által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető késedelemért és egyéb problémákért felelősséget az eladó nem vállal.

  1. Visszaigazolás

A vevő által küldött megrendelést az eladó automatikus visszaigazoló e-mail útján válaszolja meg, mely tartalmazza a vevő által megadott adatokat, a rendelés egyedi azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, a termékek árát, a szállítási és utánvételi költséget, a szállítás módját és a teljes fizetendő végösszeget. A megrendelés eladóhoz történő beérkezése a vevő részéről ajánlati kötöttséget eredményez. Ha az eladó nem küld visszaigazolást a megrendelésre 48 órán belül, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A visszaigazolás nem jelenti a vevő megrendelésének elfogadását, és a szerződést nem hozza létre a felek között. A vevő megrendelése (szerződéses ajánlata) akkor tekinthető elfogadottnak az eladó által, amikor eladó a vevőt a termék szállításának megkezdéséről értesíti. A szerződés ezzel az értesítéssel jön létre.

A leadott megrendelésen a vevő nem tud változtatni. Amennyiben a vevőnek a megrendeléséből valamelyik termékre nincs szüksége, úgy természetesen élhet az elállási jogával vagy a csomag átvételét megtagadhatja.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, elektronikus formában kerül rögzítésre és megkötésre, így nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződésre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés elektronikus úton kerül iktatásra, utólag az eladóhoz eljuttatott kérelemre hozzáférhető. Az eladó és a vevő között létrejött szerződés nyelve a magyar.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

 
Szállítási határidő a megrendelés beérkezésétől számított 48-72 órán.

Nagy kereslet esetén egyes termékeknél az eladó partnereinél hiány keletkezhet, így előfordulhat, hogy a megrendelt terméket csak később tudja szállítani az eladó. Erről külön értesítőben minden esetben tájékoztatást ad. Amennyiben ez az időpont már nem felel meg a vevőnek, megrendelését lemondhatja. Az eladó az ideiglenes vagy tartós készlethiányért felelősséget nem vállal.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tud szállítani az eladó, de a helyettesítő termék lényeges tulajdonságokban nem térhet el a megrendelt terméktől. Természetesen amennyiben a helyettesítő termék nem felel meg a vevőnek, élhet a elállási jogával.

Ha a vevő megrendelését csak több csomagban, vagy nem egy időben tudja kiszállítani az eladó, a szállítási költséget természetesen akkor is egyszer kell megfizetnie.

A kiszállítás kizárólag Magyrország területén történhet.

A megrendelés ellenértékét a vevő kifizetheti bankkártyával online a Payout fizetési rendszerét használva, utánvétellel a termék átvételekor, vagy előre átutalással (előlegszámla alapján).

Szállítási módként a vevő választhat a DPD házhozszállítási szolgáltatása vagy a Csomagküldő átvevőhelyi kézbesítés között.

A szállítás díja mindkét szállítási mód esetében: 690 Ft.

Ha a vevő az utánvételes fizetési módot választja, a szállítási díjon felül 450 Ft utánvételi díj kerül felszámításra. Az utánvételi díj megfizetésére a vevő abban az esetben is köteles, ha a szállítás egyébként ingyenes.

Az eladó a tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítésééig fenntartja.

A vevő a csomag átvételekor köteles ellenőrizni annak sértetlenségét. Ha a vevő a csomag, illetve termékek sérülését észleli, az eladó javasolja, hogy a csomagot ne vegye át, és egyidejűleg a kézbesítővel vegyenek fel jegyzőkönyvet, melyben a sérülések mibenlétét rögzítik.

  1. Elállási jog – visszavételi garancia

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) rendelkezései szerint a webáruházban történt vásárlása esetén az eladónak 14 napos elállási jogot kell nyújtania a vásárlónak, tehát a vevő az áru átvételétől (több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek az átvételétől) számított 14 napon belül élhet elállási jogával indokolás nélkül. A vevő az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Rendelet szabályai (29. §-a) szerint bizonyos termékek esetén a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, így különösen olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Mivel az eladó által forgalmazott valamennyi kozmetikai termék ebbe a körbe esik, ezért ezek vonatkozásában a vevő csak akkor élhet elállási jogával, ha a terméket még nem bontotta fel, annak csomagolása sértetlen, a terméket nem vette használatba.

A vevő elállási joga gyakorlása esetén a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Kozmetikai termék esetében a vevő a termék megismerésének érdekében sem bonthatja fel a csomagolást és a terméket nem veheti használatba. A csomagolás felbontása vagy a termék használatba vétele esetén a vevő elállási jogával nem élhet.

A Rendelet rendelkezései és így a jelen általános szerződési feltételek szerint is az elállás jogával csak akkor élhet a vevő, ha a terméket mint fogyasztó és nem mint vállalkozás vásárolta. A vállalkozás nevében, nevére vagy üzleti tevékenység keretében vásárolt termékek esetében a vevőt elállási jog nem illeti meg.

A vevő elállási jogát úgy gyakorolhatja, hogy az elállási nyilatkozat-mintát vagy az elállási jog gyakorlására vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatja az eladóhoz. Ha az elállási jogát a vevő írásban gyakorolja, elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni (nem kell beérkeznie 14 napon belül). A vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell, hogy juttassa az eladó részére, lehetőleg eredeti csomagolásában, de a csomagolás megléte nem feltétel. Ha rendelkezésre áll, akkor a vevő a terméket lehetőség szerint a vásárlást igazoló bizonylattal vagy annak másolatával együtt küldje vissza.

A visszaküldött termékeket csak zöld postai utalvánnyal továbbított csomagként tudja fogadni az eladó, az utánvétellel visszaküldött csomagokat nem áll módjában átvenni.

Az eladó az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a vevő által megfizetett vételárat a fizetési móddal megegyező módon, a „normál” szállítási költségekkel együtt (ha a vevő nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módot választja, az ebből adódó többletköltséget az eladó nem köteles megtéríteni). A Rendelet szabályai szerint a vételár (és szállítási és egyéb költség) mindaddig visszatartható, amíg a vevő a terméket hiánytalanul vissza nem szolgáltatta. A vevő az általa igénybe vett fizetési módtól eltérő visszafizetési módot bármikor választhat erre irányuló írásbeli nyilatkozatával.

A visszaküldés közvetlen költségét a Rendelet értelmében a vevő viseli.

Elállási jogát a vevő a következő nyilatkozatminta visszajuttatásával is gyakorolhatja: (Csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

Címzett:

PARFENS s. r. o.

székhely: Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová

email: [email protected]

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt

  1. Jótállás és szavatosság

KELLÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

JÓTÁLLÁS

Hibás teljesítés esetén a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet alapján az eladó a jótállási körbe eső termékek vonatkozásában jótállásra köteles. Az eladó nem forgalmaz olyan terméket, mely jótállási körbe tartozik.

  1. Szerzői jogok

A parfen.hu weboldalon feltüntetett mindennemű adat, információ, kép stb. szerzői jogvédelem alatt áll, annak bármilyen módon és célra történő felhasználása kizárólag az eladó előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

  1. Panaszkezelés

A Törvénykönyvről szóló 2014. évi 102 törvény hatálybalépésével összefüggő rendelkezésekről szóló 7. § (6) bekezdés f) pontjában foglalt a távollévők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áru értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról: „A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya: f) olyan áru eladása, amely jellegére való tekintettel más áruval elválaszthatatlanul össze keveredhet felbontás után." A fentiekre tekintettel a fogyasztó nem állhat el az adásvételi szerződéstől (i) az áru átvétele után (ii) a védőcsomagolásban értékesített áru, amelyet az egészségvédelem vagy higiéniai okokból nem lehet visszaadni, amelynek védő csomagolását a kézbesítés után megbontották és ezáltal az illatanyagot manipulálni tudja, vagy elválaszthatatlanul keverhette más árukkal.A fogyasztó azonban jogosult elállni az adásvételi szerződéstől az áru átvétele előtt."

Termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos panasz esetén az alábbi elérhetőségeken tehet bejelentést:

PARFENS s. r. o.

székhely: Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová

telefon: +36304842983

email: [email protected]

A szóbeli panaszt az eladó azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az eladó
a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a vevőnek átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a vevőnek legkésőbb a az írásbeli panasz elbírálására vonatkozó határidőben (lásd lent) az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt az eladó egyedi azonosítószámmal látja el.

Az írásbeli panaszt az eladó a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját az eladó indokolni köteles.
Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén az eladó köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz mint fogyasztóvédelmi hatósághoz.

A járási hivatalok elérhetőségeit itt találja.

A fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az eladót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: [email protected]

Központi telefonszám: +36 1 488 2186
Fax: +36 1 488 2131

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségét [itt] megtekintheti.

 

Online vitarendezés

Az Európai Bizottság létrehozott egy olyan honlapot, amelyen keresztül lehetőség nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitákat ezen keresztül rendezzék, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók a távolságok ellenére is tudják érvényesíteni jogaikat.

Az online vitarendezési platform elérhetősége: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

  1. Egyéb rendelkezések

parfen.hu weboldalon feltüntetett árak magyar forintban értendők, a vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, a vevőnek ezt az összeget kell a termékért megfizetni (mely ÁFÁ-t nem tartalmaz az eladóra vonatkozó adózási szabályok alapján).

Egyes esetekben (pl. 100 000 Ft feletti egyszeri rendelés, áruátvétel többszöri megtagadása stb.) az eladó fenntartja a jogot a felhasználótól előleg kérésére.

A megrendelése elküldésével a vevő tudomásul veszi és elfogadja az eladó Általános Szerződési Feltételeit.

Az eladó magatartási kódexnek nem vette alá magát.

Az eladó a webáruházban előforduló esetleges hibákért, elírásokért, üzemszünetért vagy bármilyen más, a webáruház működésével összefüggő hibáért felelősséget nem vállal.

Budapest, 2022. august 16