Amikor Louis- Francois Cartier 1857-ben Párizsban bejegyesztette fémjelét, valószinűleg nem is sejtette, hogy minden idők egyik legismertebb ékszerhának történetét indítja útnak. A világ legnagyobb hírességei számára gyártott ékszereket, de a hosszú évek után melyeket ékszerek és óra készítésével töltöttek úgy döntöttek, hogy kibővítik a ház portfólióját a parfümökkel.
A Cartier parfümök ékszerként viselkednek. A feladatuk, hogy a nőt körberagyogják, bájat kölcsönöznek neki, szépséget és különlegességet. Milyen volt a Cartier útja az ékszerektől a parfümökig? És melyek ma a legnépszerűbb Cartier parfümök a kínálatunkban? Olvass tovább.
A Cartier ékszereket a leghíresebb személyiségek is szerették
A francia ékszert és órát gyártó cég a Cartier ékszercsalád nevet viseli. Az ékszereik olyan híresek voltak, hogy a királyi családok tagjai is viselték őket. Például az első mondhatjuk VIP ügyfelük Mathilde hercegnő volt, Napóleon elegáns unokahúga. Az évtizedek során a Cartier ékszereket olyan személyiségek nevével kapcsolódott össze mint Grace Kelly az ő eljegyzési gyűrűjével, Elizabet Tailor híres 69 karátos gyémántja.
Milyen ékszerekkel vált híressé a Cartier?
A 20. században mindenki vágyott a híres Cartier ékszerekre. Különösen híresek a megdöbbentően bonyolult mintáikról voltak, amelyek a virágokra vagy csipkére emlékeztetnek. Más luxus darabjaik állatokat formáztak meg, például párducok, sárkányok, madarak, krokodilok vagy kimerák.
Ez az egyik oka annak is, hogy a cég szimbólumává a fekete párcutot megformáló bross vált. A Cartier nem feledkezett meg az urakról sem. Elkészítették az első férfi karórát is amely Santos nevet viseli és melynek a formatervezése még ma is népszerű.
A Cartier parfümjei luxusos ékszerként hatnak
A 1970-es években a Cartier elérhetővé vált a kevésbé ismert személyiséget számára is, a társaság újjászületésével egyidőben merült fel a parfümök készítésével kapcsolatos gondolat. De nem csak egyszerű parfümök, hanem különleges illatok, melyek láthatatlanul értékes drágakövet varázsolnak a viselőjükből.
A Cartier parfümöket ezért értékes alapanyagokból kezdték el készíteni. Az illataik mottója: a Cartier illat a karakter aláírása. A márka teljesen első parfümje a piacon a Must de Cartier volt 1981-ből. Ezt követték az imsert gyűjtemények mint Carat, La Panthére melyet már a mi kínálatunkból is ismertek.
Carat: újdonság a Parfen kínálatunkban
A Carat parfüm víziója egyértelmű volt: ugyanúgy ragyogjon mint a gyémánt. A Carat ezért a szivárvány 7 színét hordozza magában, amelyet 7 friss virág illattal fejeznek ki. Ezen virágok kombinációjából egy elvont és élénk illat keletkezett, egyfajta új virágként hatva.
7 virág illatot összekapcsolni és közben egy kellemes, egyedi de nem zavaró illatot létre hozni nagyon nagy erőfeszítést igényelt. A parfümkészítőknek viszont bravúrosan sikerült mint az eredetiben úgy a mi minőségi Carat utánzatunkban is. Mint egy friss bomba robbanásként terjed és lendületet ad a komor napokon is. Ugyanakkor megtartja a Cartier márka karakterét és egy kivételes ékszerként viselkedik a bőrön.
A La Panthére utánzata vas és nőies
Minden nőben van egy rejtett fenevad, minden virágban van egy rejtett állati lény- ez az alapötlet Cartier La Panthére parfümjének. Ez a magával ragadó illat egy szenvedélyes és önálló nő számára készült. Tetszését elnyeri ha kissé káprázatos virág illatot keres.
A nőiességet a parfümben a sugárzó gardénia hangsúlyozza- egy érzéki, mégis finom virág. A parfüm vadságát a puha és bársonyos pézsmának tudható be. Az illat szimbóluma a fekete párduc, amely feltárja minden ember karatkerének egyediségét és erejét.
A Panter a Cartier márka szimbolóma is egyaránt. Éppen ezért ez a Cartier parfümök legnépszerűbb terméke. A minőségi másolata megtalálható a mi kínálatunkban is. Ha tehát olcsóbb ám ugyanakkor kivételes illatot keres amely az eredetivel megegyezik, akkor kattintson a gombra is hagyja hogy az illat magával ragadja.